24h購物| | PChome| 登入
2005-09-17 22:29:17| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太陽, 下雨和打風的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝又神早lala 去踢波, 不過起左身洗緊面戈陣比a 妹強行趕走左我, 唉...早知訓晚點啦...>_<

走到松山都成十點半lo, 念住我一定係最遲la...點知鬼都唔多隻, 得我同michael 2個, 坐左係個亭到, 等左成15分鐘後sin有人. 開波lu, 同大細孖+michael+我+dennis fong. 起初輸, 因為我地冇keeper ma, 之後海狗泥左, 我地隊波即刻醒曬. 細孖博到個9碼, 如常地射失 ==". 之後細孖在人群中射入左個波, 再加埋michael 個9碼, 我地終於打返起泥. 完場前, 我地突擊得手, 係自己後半場拿到球, 自己一個人推到入禁區, 腳面一彈, 龍門右下角到入左, 超靚!

返到屋企煮公仔面食, 餐旦公...mmm...自己煮果然唔同!?
之後要洗碗, 勁好玩..

下午又落雨, 又掛風球, 不過le個風都打唔正...好耐冇感受過打風la

食日一試冰皮月餅, 冇咩特別姐, 不還是喜歡傳統的月餅. or上年戈個hagaan-dias 雪月餅....mmm好食

祝大家中秋節快樂! 不論你住在我屋企上面 (==" 西米露) or 遠在英國鮑兄, 都要抽時間出來看一看這個美麗的月光!

台長: *傻豬▂_
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文