24h購物| | PChome| 登入
2004-08-02 12:17:48| 人氣158| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

控制一下

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

暴風過後都是美麗的彩虹....

看到這篇文章...... 想起昨晚與亞虎and Nicole出來吃飯, 你們是第幾個階段呢??

戀愛六階段

一位婚姻問題專家占西納博士,把男女自戀愛開始以至戀愛成熟的歷程,劃分成六個階段。
(一) 羅曼史期

此期間,雙方對愛情的感受最為尖銳,陶醉於愛情甜密中,彼此對雙方的缺點及歧異,完全不加理會,時日一久,便會消滅。

(二) 早期的互相期許

此期間,雙方都會對對方寄以厚望,願意向對方交付一切,願意把自己的終身幸福作為賭注,孤注一擲。

(三) 磨擦衝突期

經過較長期相處之後,開始發現各方面出現不協調及缺點,雙方都希望能夠影響及改變對方,磨擦衝突便產生。

(四) 妥協接受期

經過上面的磨練,雙方的歧異,獲得一定程度的調協,開始接受對方的獨特處、懂得容忍、尊重對方,分享雙方的興趣,人生觀及價值觀。

(五) 成熟的期許

到了此階段,雙方願意不再為自私理由要求對方讓步,能夠一心一意共患難,共享樂,為建立永久關係而貢獻一切,求取結合的成功。

(六) 真正的愛情成熟期

到了這個階段,戀愛真正的成熟,雙方能夠在生活上互相激發勉勵,為共同生活創造美好的條件,雙方都能為協助對方達成目標而提供助力,在困境中互相支持。


以上六個階段,分析了每一階熱戀中的男女心態及反應,大家不妨加以分析,看看自己和戀人之間的關係發展到那一個階段,從而獲知該段戀情將會有怎樣的結局。

彭子浩著

吃完飯, 收到了一個電話....有什麼可以說呢? 感覺真是十分無奈, 說實在我又不覺得她是一個很衰的人, 因為我還是覺得她是單純的, 只不過.....係LEE幾件事上...我實在沒有話說...
羅馬書12:19 親愛的弟兄、不要自己伸冤、寧可讓步、聽憑主怒.〔或作讓人發怒〕因為經上記著、『主說、伸冤在我.我必報應。』
我是本著用愛心說誠實話, 我從來沒有說過一句虛謊的話, 主..........我不知道怎樣做了.....

還有最近很想問一個問題, 是不是我太黑人憎呢??我感覺到有d人都唔係太like我呢...見到面, 招呼都不會打一個....但之前明明還是好好的, 一齊食飯, 一齊傾計...點解好似變得咁快咁??是我又不知不覺做錯了什麼嗎??如果是的話, 跟我講一聲好嗎??不要那麼冷淡好嗎?老實說.........我一向都不會寄望在你們身上我會有一個什麼的位置, 我只想成為與你分享的人, 聽下你講野.....就是那麼簡單.

最近發覺自己的脾氣真的很不好, 尤其對著我的媽媽, 她不是對我差, 只是她真的有一點偏心, 我從來都沒有想過我會是這樣不喜歡的, 但事實跟我說, 當一家人在一起的時侯, 我就是不喜歡跟她們說話, 我知道是不可以的, 更何況, 現在我的叔叔生了肝癌, 而嫲嫲也帶給我家裡有很大的負擔, 所以我更不可脾氣這樣, 主幫助我!

最近也為了一d身體上的脂肪導致心情很不好呢...為什麼從前那麼廋....現在變得咁肥???呀...............我唔想變豬.....>___<

控制一下我的脾氣, 我的食量, 我的時間, 我的懶惰, 我的金錢.............好多好多....

昨晚又比振仔"0我"我支bass了...佢話我太懶了, 指法又不好, 用力又不洽當, 技術又不濟呢...>________<
不過睇中了一支bass, 是紫色木紋, 很漂亮, 不過個價錢仲漂亮, 成$9000, 再頂給一點的型號要成$12000(用金色襯), 不過2支都是5弦, 振仔提議我買5弦, 我都明白要買不如買一支好D啦的觀念, 我都讚成, 不過我實在沒有那個技術, 用個感覺好像會比人笑呢....

身體語言

最近發覺振仔d身體語言好搞笑呢, 例如, 我地去租碟睇,
佢話"亞魚, 你揀啦."
我話"咁lee隻啦"
佢話"m......"
我話"咁你揀啦"
佢話"都係你揀啦"
我又揀左一隻...
佢就話"好啦..."
但係佢隻腳完全冇"動"到.......
其實佢雖然口講話好, 不過佢d身體語言已經出賣左佢....
(最後都係佢揀)

有時去睇汽車鋪頭....仲搞笑...
我話"走啦"
佢話"睇埋先"
過左一陣...
我話"睇哂啦, 行啦"
佢話"好好, 走啦..."
但係對腳都係完全冇動過....-___-"

有一次去左tomlee, 睇完電結他之後, 我話夠鐘啦, 人地到左啦(約左人)
佢話"m...夠鐘啦..."
我話"係呀, 行啦~~"
佢話"好啦..."
但係對腳都係冇動到....
之後佢話"可唔可以行埋木結他?"
我話"好啦"
佢話"好快, 行一個圈"
<我心唸..........點會0Y...>
上左去行左個圈之後, 佢就"揀"結他玩啦, 彈完一支又一支...(佢0既說話)
"lee支係xxx0既新款wow..."
"lee支咩牌子??d聲好靚呀..."
"lee支隻色靚唔靚??"
"lee支........."
"lee支........."
haha我都話佢唔會行一個圈就走啦....
身體語言真是最直接....haha^^

台長: 尚未設定
人氣(158) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文