24h購物| | PChome| 登入
2004-06-11 15:09:03| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

happy FRIDAY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚去左游水~~幾好玩***不過比大隻康扮狼嚇親, 扮得好似~~HAHA
今日我係咁打"乞次", 唔知係咪又傷風呢??
而家公司有好多個鬼佬呀, D POST搞度我好亂, 邊個個亞HEAD係邊個, 亞邊個就管亞太區, 邊個負責美國, FINANCE個邊又係另外一個亞HEAD, 0岩0岩又有個鬼佬黎左, 佢係日本個DIRECTOR, WAH!!!!!!!!!!!!!我到而家都仲未知邊個係老細LAW, 成日都有D好高POST0既人黎, 以為係老細啦, 原來又唔係...我一見到D鬼佬, 就好有壓力, 因為好驚佢過黎同我講野, 點知今日又有個鬼佬同我講野, 真係想嚇死我咩, 次次我都扮哂震定咁用我有限0既英文答返佢........但係我知道我D英文真係好............C law.....>___<
.....0岩0岩公司開會, 有2樣野要傾, 第一樣野我完全唔知佢講咩, 完全係估下估下, 佢0既中文係咁講[我地{XXX}要{XXX}跟住就{XXX}....](XXX係英文), 聽到我頭都大埋>__<, 仲有我覺得我仲係未太知LEE間公司係點運作.....bad!!

今日係星期5, yeah!! happy friday~!

台長: 尚未設定
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文