24h購物| | PChome| 登入
2004-06-10 10:07:15| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

bassist

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

m...暫時還是不能躺在床上聽一聽ccc了, 看到自己迫爆了的時間表, 心情實在很....
昨晚返了教會, 唸住同jojo & 亞云傾下點, 點知原來唔洗呀~~, 本來唸住唔練歌, 但..是神吧, 最後都是練了, 不是我不想練, 只是內心不太平穩, 不過係練的時侯真係看到自己有很大的缺乏, 睇到亞榮寫簡譜的時候, 想起如果我還是學琴的話應該會幫到少少手的, 因為天仁剛剛要我學寫譜, 彈bass的時候, 有時會想起亞全, 想起他的bass很好聽, 彈得很用心, [(說實在每一個現任的bass手, 沒有一個比得上亞全的技術和用心)<--主觀覺得], 他對每一個音都很著緊, 努力地學習同練習, 他彈得很有自己的風格, 但回顧現任的, 其實都沒有什麼風格, 都是努力"抄"習, (我不是說"抄"不好, 只是應該加多少許的創意), 而亞全亦都從來唔會比自己支bass停滯不前.....說實在, 很掛住亞全, 雖然佢成日串我, 但係我知道佢係愛我的, 因為他曾經是我的組長, 係我多年0既教會生活, 佢算係最令我感受到比牧養, 他真的是一個很用心的人, 希望佢現在生活得好好吧....(上個禮拜約左佢, 但係到而家我都未出到..)

之後同mermaid傾左一陣, 原來大家小區都是煩這樣東西....>__< too bad...

頭先發生左D少插曲, 我亞頭問我今日食咩, 根住我就話今日都係要禁食, 亞頭知道我禁食, 就叫我唔好住, 因為佢話我個樣好青, 病病地, 對眼又有少少紅, 佢好關心我, 仲係咁話落街順便去買野比我食, 我覺得好感動呀, 有基督徒同事已經好開心啦, 連我亞頭都係, 真係覺得好正...^^

台長: 尚未設定
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文