24h購物| | PChome| 登入
2003-02-15 20:35:02| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/2~情人節快樂~~/^3^\

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係情人節...不過我都冇諗過要celebrate or 同邊一個過...因為一個好簡單既原因....冇男朋友..有冇人追自己..冇關係....最大既因素係...我而家mock 緊呀

今日我一早去左搵ada 食lunch呀...我好有誠意ga...因為我去佢學校等佢放lunch ga...我地係吉之島食左一個好快樂既lunch,,,,ada 仲送左chcolate 比我呀..好sweet 呀

之後我一個人去左中央study 我既中lit..oh my god>..乜個圖書館咁少人既....一定去左拍拖啦

then 溫到咁上下...我諗起阿康woo.因為我掛住佢認承整比我既latte....so 我咪打電話比佢囉.
well...佢話"辦大事"wo
咁我咪妳無寲咁收左線

一個人study 到好悶既時候..我見到哥哥呀..佢係一個有女朋友既人,.不過竟然去左打波..then study...有d 野我都唔係好方便問

之後,..我比一個人嚇親...因為康無啦啦落左來陪我呀..好開心呀..因為我真係冇諗過佢會come...

until night..我同佢dinner then 去左ferry pub 會合ada..我地3 個人今日好好過呢一挽...

之後既野係我地3 個人既秘密,,,呢一晩發生左好多好多野..有開心既有唔開心既..有笑過有哭過

我乜都唔想講..我只係知道我一定唔會忘記..

我用一隻歌去conclude 我呢一晩
我好相信佢睇到一定會明點解
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有人 麥浚龍

*原來沒有 從來都沒有
纏綿懈逅 完全虛構
那一刻 含情回眸
原來是我妄想脗的那點陸洲
原來沒有 從來都沒有
教我緊張得心跳這麼久
到了這一刻終於望通透
其實愛情來過半分鐘 也沒有*

那感情戲並未存在過
那小火花卻讓我 過敏地回應太多
心急談情 自然忙中有錯
錯在我太寂寞 隨時愛上未知什麼

#你說有句話難開口
很喜歡跟我成為好友
你卻沒有故意偷偷碰撞我的手#
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最後...我祝大家有情人既可以甜甜蜜蜜
冇情人既可以係明年今日..唔會再係一個人過...
happy valetntine
/^3^


台長: 愛你既Rebecca
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文