24h購物| | PChome| 登入
2003-02-06 18:48:51| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5/2~~金鐘溫書都好正

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早起左身...雖然yesterday 差唔多4 點先訓..不過個生理鬧鐘唔聽話..12點前一定會起身...好頭痛呀...我本來朝頭早會同大姨婆飲茶..不過年又唔同人拜...茶就走去飲..我都覺得唔係幾好意思...so 我都係同媽媽一齊食lunch 算啦
我食完lunch 返左屋企等我婆婆一齊去荃灣拜年,,不過事情擾攘都2 點先知人地唔係屋企..so..唯有取消啦...
咁我一個人咪立刻坐車去香港中央圖書館溫書..因為我約左牛扒囉...
我去到都差唔多3 點啦...都唔會有位坐..so 我都係坐係d 紫色梳化等佢....坐左一陣..佢來左loo....睇左唔夠5 分鐘..佢提意去金鐘pacific cafe 溫woo...佢話個一度一定 有位坐oo..and 個氣氛唔會太差..so 我地咪坐叮叮去.
ps...我第一杯pacific coffee 都係佢帶我飲.....haha.

去到真係冇人woo...仲有一張巨型大梳化tim..佢買左一罐可樂就開始大家各有各溫....我買左一杯coffee 一路溫一路飲..你話有幾正..

之後大家都肚餓loo...so 我地一玫都認為 去delifrance 吃白汁咖哩雞包食..好好味呀...原來溫書都可以有咁好既享受..haha.

大家溫到人地差唔多打羊loo...咁我地大家都坐ferry 返tst,,,大家係呢一個時間 都傾左好多野...可能大家都岩cannel..so 傾d 野都可以話係人生大道理,,,,and relationship 既問題

我一定唔會唔記得佢講過d 咩野...!!!!
因為佢講得實在太有道理and 好岩聽....

look forward to studying with him soon!!!!!!!!!!!!!

台長: 愛你既Rebecca
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文