24h購物| | PChome| 登入
2002-10-28 22:08:59| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27/10~買唔到係一個可惜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢一日我唔係好想溫書..so一個人入左將軍o 食糖水 and 買麵包....因為將軍 o個間都幾好味ga....況且我又可以係there 睇下書...只不過我買唔到我最想食既a1 bakery 既麻糬波波球.得個間bakery先有得出ga 咋...不過buy哂我又等唔到佢第2輪出...唔開心.
我係呢一度想同大家呼籲下.如果大家行經沙田新城市 or 將軍o東港城見到that 麵包shop..remember 買lei試下ya..or help我buy ya>>..yeahyeah
記住呀..!!!

仲有呀.收到佢e-mail say sorry...不過如果佢想我原諒佢.....麻糬波波球啦....冇第2個choice 呀
有既..一係唔買囉

wawa我地u6b既班相出左啦.好正ga.因為唔係offical one .你地有interest可以sent個留言比我.我一定sent比你ga..因為個size都幾大...我唔會put係any 相簿ga啦....


台長: 愛你既Rebecca
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文