24h購物| | PChome| 登入
2002-10-22 21:06:26| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/10~一個戰友一個敵人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

從前
好多野好似打wargame 咁.一定要好團結.有 teamsprite.
不過有d野war..2個隊友就夠哂數啦..一起並肩作戰 有時打到損手爛腳.都在所不息..
however...好可惜...有d時候..你就算傷左都冇人會可憐你..因為針唔拮到肉都唔覺痛ga!!!點都要自己爬番起身...我未到最後一刻都唔會宣佈投降ga..如果我真係決定唔打.一定有我既理由..可能個隊友已經變左賤友.敵人啦

當你孤軍作戰又冇哂energy 既時候..你叫個戰友行過來扶你一把..then個隊友笑哂口咁行過來.你以為佢會諗清楚同自己一陣線...點知笑既背後係一把長長既利刀.一個唔該咁拮左你2刀...驚你唔死咁..
"sorry呀..我冇心ga...不過我拮你都係為你好..你唔適合打杖ga啦....你會打到din ga..
加上我都要用力抬你ga..我都有付出ga..仲有呀..你係軍營成日溝仔..唔suit做一個軍人"
"之後佢再拮多一刀...理由係...唔抬你唔會醒....拮多一刀都唔係咩野姐.為你好呀..之後消失得冇影冇蹤

你呢一刻乜都唔想知...only 知道d血ba ba 聲咁流出lei .hurt既唔係傷口係個心呀...你望住佢,,心諗..佢係你既隊友or 敵人呢??佢會唔會下一次用機關槍呢??so 失望..so afraid....不過佢唔會再打你ga啦..因為佢睇你唔起呀..waste time and resource !

攤左係醫院幾日..好多人都探望你..你呢一刻會覺得好touch好warm...原來你作戰既時候有好多隱形既戰友...包括係一d曾經一齊既戰友

你好相信.個傷口唔永遠都唔會咁易好得哂..因為拮得太深啦....亦唔想再係戰場上見到佢..!!!!太黑人憎...太冇品
佢唔會再叫你say sorry,.因為佢覺得冇錯...錯既係你唔了解佢ja...


故仔講完啦

台長: 愛你既Rebecca
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文