24h購物| | PChome| 登入
2002-09-22 23:55:38| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/9~緣份遊戲都幾好玩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今日好早出左街呀...去左study.不過個圖書館full左..home又好noisy.so.諗住去d resturant溫..but冇位.

有人曾經話過比我就算我係佢home附近都唔搵佢..咁我今日咪留左言比佢..同佢玩左一個緣份遊戲ofcos要佢開電話先玩到啦..我當然唔會話比佢知我exactly係邊.我相信有緣自然會見...大約2個hrs之後真係咁岩撞到...不過玩完之後我又覺得只係一個巧合.唔會有下一次

之後係佢home溫書...好開心.因為個環境真係唔錯,不過極唔好意思..因為我又打搞人地....始終我只係...有d唔係好方便

不過好老實講今次之見到 個feel同上一次唔同..atleast冇咁區緊..同尷尬...可能我d 集中力係哂d書度.唔敢亂咁望......[廢時望蝕佢呀]加上佢都唔同左.
anyway 真係thx 佢既.and 杯coffee

之後個遊戲未完.不過個主角change左啦
有個friend係yahoo發現到我張相.真係好巧合囉
不過唔係我post上去.係一個friend偷左來用..我唔想講係who呀.你地識ga!,,,我ofcos好嬲啦..then佢又有online...我咪scold佢囉.好彩佢都有say sorry..同delect 張相 otheriwse我唔會原諒佢ga.不過tomolo見到佢一定唔會放過佢!!!


台長: 愛你既Rebecca
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文