24h購物| | PChome| 登入
2002-07-25 20:33:47| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/7~國泰空姐之旅~難念

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日超勁開心呀..係國泰城上左一日空姐訓練..我學左make up 啦.做空姐既基本知識,守則,待遇等...除左上堂之外.我仲有機會wear上空姐套制服影相..好靚ga..我地影左好多張呀.有單人啦有多人合照啦..ada已經話要我張單人制服相見到個個都化哂裝真係靚到爆啦.最正係elaine個make up囉.紫色ga.我個個綠色ga.....哂左d photo 之後我會擺上個homepage..得閒留意下啦...

呢d都未算啦..我仲係一架模擬客機上學做一個空姐..我同elaine一組負責派野...真係好好笑ga...我地仲扮乘客去玩d假空姐..真係好好開心啦....抵玩..大家最like一定係個商務客位飛機艙囉...

今日早左45分鐘到左東涌...冇野做..係一個露天既cafe 飲左杯coffee..嘆newspaper..個feel都好正..有悠閒..人生一大樂事..

e..今日比ada話我成日遊魂..wei..我唔想ga woo....咁呢d野唔係我可以control ga 如果你係我..你都可能愛上佢..

都不過有d野真係好笑囉..yesterday night 同佢地分道揚鑣之後..我一個人望住個地係咁行//好快咁行.唔望人ga..總之一直有路就行啦..個感覺好feel 好free...個速度感好正囉..又可以進入遊魂境界....係就係危險左小小...比車撞個機會仲好高tim..

點知今日真係出左事啦...今日我又係咁行.撞到個死肥佬..彈後左幾步..好彩我好快平衡到.otherwise 一定pk啦...個時先清醒.講左聲sorry之後繼續行..haha...任性哉!!!

台長: 愛你既Rebecca
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文