24h購物| | PChome| 登入
2002-07-05 21:42:33| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/7~好悠閒既一day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同ada winnie and tomuel 去左銅鑼灣行街街,去左好多地方呀,winnie要buy 靚衫去grad.din,我地ofcos 幫下眼啦, 行到咁上下tomuel 走左..咁咪得我地三個女人慢慢逛...haha..最後ofcos收穫多多....winnie條裙好靚架...

喂.影左新貼紙相呀...我地話張張(有6 幅)都好正.可惜只可以print 兩幅..得閒去睇下ya..幾靚架

今日又係高考放榜既大日子,因為政府規定左要學校領取成績單,thats why 我見到d中七同學好多唔同既反應,有人喜,有人悲,下一年就輪到我啦,好驚呀,我聴講今年gpa冇人囉到credit呀,我都即係唔洗旨意有c啦,我再唔發奮中lit..呵呵..大學一定同我say拜拜....

yeah!yeah! 今日最後一日練farwell..效果都總算唔錯ya.雖然好攰..不過都甩左難!!/^0^

台長: 愛你既Rebecca
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文