24h購物| | PChome| 登入
2002-07-03 22:34:11| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/7~頂..曬火農啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

軍訓呀軍訓呀..軍國主義入侵協恩..再係咁我一定起義革命...為人民謀福利...why??又係要0係烈日當空係咁曬囉,大汗疊細汗都不特只,仲要比人喝,比人亂咁指..曬到個人超勁暈,我情願中暑都唔想排隊呀.只怪身體太好.聴日仲要排隊.唔想返學tim..唔係比面mrs lai我真係唔想采佢呀,最hate d 人囉住雞毛當令箭..睇死佢都升唔到副院長..明冇power扮哂有...好興呀!!投訴冇門...唯有係度唱衰佢...

仲有呀.放學去左筲箕灣開會呀..由2:00攪到7:00先返屋企...不過都好開心.識到幾個st.paul co-edu 既朋友..我諗遲d一定好好笑...去到西灣河,我又諗番我以前係there返工既日子...好懐念呀!!

其實我有d唔開心架...我開始日日過得有罪惡感,本來諗住開始溫書.now 咪日日係玩!,拖拖下又可能8月....咁就死啦..我真係唔想百無了賴呀..可唔可以有意義d呀??啲起心肝,下星期一定囉起本書溫下../>0<我連打電話同人傾計都冇呀

台長: 愛你既Rebecca
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文