24h購物| | PChome| 登入
2006-01-10 22:05:37| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

身痕!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚是大細的生日!去左金都蒲!唔!都預左係一篤屎甘返屋企架啦!但凡事都有例外鮋!竟然係好正常甘離開,而且玩得很盡興...
一去到,唔駛講!soso先啦!之後就是酒酒酒!之後進行了一行點火儀式!哈哈!牛牛呀!玩下玩下唔夠喉,食完糖加多dd係馬來西亞來的粉末葡萄糖!玩完真係好後悔,因為我都唔知自己幾時先可以脫離呢d生活!來到哪裡不夠半小時,就爆到要返屋企!但是果種感覺好耐都沒有了,真的舒服透了!好似唔再需要再想之後,一切都好像只屬於現在,我不用再想哪麼多,因為現在是多麼的完美!
時間過得好快,到了2-3點果時,我手痕打訊息俾一個男仔,急call叫佢過來,哪個男的是我表哥的一個朋友,叫輝,我同佢以前係一個好好的朋友,因為我為了一個人,完完全全的放棄所有好朋友,包括大細!其實而家先知,有些東西實在要花時間同掌握,就例如朋友要好好經營~就是他們沒有離棄我!不過我太身痕了!說了太多誠實話,前段時間,我經常發夢見到輝呢個人,成身毛,仲除晒衫,唔!真係好有不祥預感,就算在早上,滿腦子都是他!所以我經常忍不住跟他說,但佢好似覺得我傻了!但事實上我真真正正的有預感係准架,我期望有個人信我同聽我講野,但是就是沒有!我的靈魂被壓抑得好辛苦!
半夜的時間,他send訊息來話頭痛不來了,但我的意識告訴我他有心!避我的,因為我好古靈精怪,我的心情很沉默,忍不住氣就send了個訊息俾他,問他有沒有時間,但一直沒有回覆...好慘呀,有話說不得,說了又怕沒人信!
今天收到了他的回答,他竟然說不知我寫什麼,我就說了一些內心既說話!我話我當他是朋友,我發夢見到佢,我真係有些擔心他,我只是關心他,我終於明白有話說不得哪種難受的感覺了!對不起!我不是想打擾你,我只是想關心你,我也不想越描越黑了!就當是在這裡給我一個發洩的渠道吧!

台長: nghoiki
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文