24h購物| | PChome| 登入
2005-05-22 16:44:24| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

new call...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我部電話,對於d反來電ga電話打黎,會顯示“new call”,其實以前都無乜野,人地打黎咪聽lo,但我e+每次一見到“new call”打黎,唔知點解,我就唔係太想去接,但唔接唔得,又唔知係邊個打黎,但我真係覺得,呢d電話令到我好不安lo!一見到“new call”我就會諗,係咪佢呢??如果係又點,唔係又點??如果係佢,咁佢打黎有乜事??我同佢應該無乜野好講ga la!唔係佢,又有一種唔知點ga感覺!最怕就係miss左“new call”,我唔知係邊個打黎,我就會諗一大堆野,就會好煩......唉...其實,我真係唔希望佢會打俾我,我諗應該都唔會ga la!因為我同佢真係無野可以講ga la!佢同我應該都無野可以講la!結局一早注定左,一早注定我地無可能做好朋友,最多只可以做陌生人,最差可以做對頭人,唔係未試過!!!

其實我真係好想知前晚係邊個死賤人打俾我lo!好彩我聽唔到je!如果唔係,嘈醒左我,我肯定臭罵佢一頓,超賤格,咁夜打俾我!!!!我最唔中意d人咁夜打俾我,仲要係“new call”!!!!超憎“new call”呀!!!!

台長: Happiness”Queena
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文