24h購物| | PChome| 登入
2005-05-03 20:53:46| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

超憎~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉....好憎自己咁,其實我好清楚自己係一個點ga人...
如果無人可以俾我依賴,我可以乜都一個人做,一個人行街,一個人打機,就算遇到困難都可以自己一個解決......可以變得好獨立...
如果有人成日都take care我,我就會變得好依賴,好想成日都同個個人一齊...
我最憎就係呢個咁ga自己,好憎咁...唔想自己成日都依賴人,但又concrol唔到自己,我真係好怕個種,得到左,又要失去ga感覺,我寧願從來無得到過!!好憎中意依賴人ga自己,好憎個d對我忽冷忽熱ga人...一係就永遠都對我好,一係就永遠都唔好對我好.唔好俾我感覺到,你係可以俾依賴ga人..我一習慣左,就唔想放開,想永遠都依賴......
如果真係無人可以俾我依賴,我寧願永遠都係自己一個人

台長: Happiness”Queena
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文