24h購物| | PChome| 登入
2008-03-10 06:02:23| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

09-Mar-08 好開心既更

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

啱啱過去左戈個更
過得好開心.....
真係有d唔捨得, 尤其是拍左好耐戈兩個...pinky同cherry
之前差唔多日日都車埋佢地返工
一齊買埋野食返去...一齊放工去食糖水, 去唱k, 去宵夜....
真係好開心.....
可以話係我入尼威尼斯人之後最開心既一個shift
而且唔單只係同更...有時拍到d人都好開心
有kiki, eric, 花花, sally, ken, kengi, mil仲有其他rep,
全部都好好玩
再加上我地早兩日去左長隆
仲更加開心
好難忘記我笑到標眼水....
真係好唔捨得呢個更
呢個更既時間真係過得太快啦
不知不覺又兩個星期
如果可以擇
我寧願永遠停留係呢兩個星期
不過正所謂天下無大散之延席
希望可以好快拍返呢班"死黨"啦....
我諗除左未畢業之外
呢個係我第二個原因留係威尼斯人而唔轉工掛
開始感覺到以前係葡京個種融合既感覺
唉.......希望尼緊既更....都可以繼續開心啦
明天會更好呀嘛!!

台長: alex
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文