24h購物| | PChome| 登入
2008-03-08 03:33:10| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7-Mar-08 長隆之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我特登調假(好似有調)
同左阿聰, stephy, pinky, sally, gloria, sunny 總共七個人
去左長隆歡樂世界玩
朝早九點半己經係關口集合啦
一開頭走左去搭中旅既車
搭到去番禺, 之後搞左一輪先搭到的士去長隆
(點解一早唔包車去呢我地?)
不過算...雖然遲左少少....但都無減我地既興致
而且仲勁大膽...一去到就玩十環過山車....ok驚囉
而且唔知係咪第一個game既原因, 全日最驚係呢個
跟住之後就玩下呢樣個樣咁,
仲睇左戈個好多爆破場面既show, 4D 戲院.....勁正
不過不得不提既係垂直過山車
勁正....仲同阿聰玩左兩次添
頭一次係得我地兩個
第二次就加埋pinky, sunny同gloria
哈....癲左
之後六點幾就包左架車返關口lu
今日真係玩得好開心
好耐都無試過咁開心啦
好多好多搞笑野,
我同sunny既搞笑相
sunny既勁黑仔,
sally既乜都嗌,
我同stephy既情侶檔,
我+sunny+阿聰既包剪揼,
同埋影左好多搞笑相
頭先返到尼澳門....
食飯打邊爐個時...仲笑到標眼水添
好耐
真係好耐無咁樣笑過啦
多謝你地呀
聰, pinky, stephy, gloria, sunny, sally!
多謝你地比左我一個咁難忘既回憶呀
希望大家仲有機會可以一齊咁樣去玩啦!
好累啦..成個人散晒咁
覺覺豬lu........ZzZzzzZzz.....

台長: alex
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文