24h購物| | PChome| 登入
2006-07-28 22:27:08| 人氣151| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Shinn&Natalie

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢段時間
我潘君君
多左一位好朋友
佢就係鴻豬俠
我地由之前成日嘈黎嘈去
到而家我地兩個成為左好交心既朋友
我知道一D都唔簡單家
所以我好珍惜你呢個好朋友家
好多謝你同我溫習
好感動^^
你有咁既耐性對住我呢個豬君棍
而家你又幫我手過我既難關
我真係好感動家
其實我覺得朋友對我黎
講真係好緊要家
不過唔係個個都會對自己真心
不過你就唔會係個d衰人
好開心你成為我既好朋友行列
我會對你好好
好真心對你家
你要成日同我講心事家
你都唔好握我呀
希望我地永遠都係foreverfds

台長: 君君
人氣(151) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: BUDDY,, |
此分類上一篇:給你

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文