24h購物| | PChome| 登入
2005-07-30 14:31:12| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

SurpriseD,,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日1點老公打比我先起身..kaka..老公都就黎要番工lu,,我先訓醒..haha,,豬!我剛剛先開始我既暑假,,生理時鐘重未夠番好a..朝朝,,8點幾9點9就會醒左..但其實我好攰ga..too bad!琴日我成日都stay左起屋企ONLINE!!!唉~ boring....到左夜晚about9點啦lu公叫左我落去樓下話有野同我講..個刻我真係好驚a,,唔知咩事a ma..佢\把聲又好鬼認真wor..我好驚a,,狂諗野都唔知發生咩事...到我落左去...點知老公送左隻公仔比我禍..haha..原來佢\玩下我..知我成日亂諗野..其實想比個surprised我!哈哈,,佢\話佢\成日好忙..培唔到我..我又成日想佢\起我身邊wor..佢\就buy隻公仔比我等我成日都有得攬住佢\開心番d..可以睹物思人..好舒服a隻公仔..唔知why我攬住佢\..我個心會好想cry..我feel我好似會要好依賴佢\ga啦之後既日子...我地late真係會各有各忙..我有我student--association既野..你又要準備你既大學畢業作品..我miz你既時候就靠佢\啦..攬住佢\我會諗起我地好多野..起我地之間又多左一個新成員啦..我叫佢\做肥毛...haha,,,因為佢\好多毛毛..好舒服a..以後我會好錫你ga毛毛..haha,,,重有老公都錫哂你..^^thx你既公仔..我好鍾意a!呢排FEEL呢支英文歌!!!好正...成日狂聽..因為LU公同我都同呢個歌名一樣知道\"Love Me Accapella\"(解:你很愛我) 係唔係A,,老公仔^^

台長: 君君
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文