24h購物| | PChome| 登入
2003-07-28 18:18:50| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一次杰倫演唱會後感2002、12、16

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚...真係好開心..又勁興奮....尋晚杰倫真係無得頂啦..發揮到佢o既水準...好勁.好型.好可愛.好正..杰倫宜家跳舞似模似樣...型得黎又好可愛..尋晚開始時大家未算好high..但之後大家都熱血肺騰..由"簡單愛"開始大家真係high到暈囉...就連一向都成舊木咁款前面果D VIP都一齊揮one2free果支棒同埋企左起身...四邊好多fans企晒起身...全場一齊揮棒打拍子o既盛況真係high到暈..之後星晴又係正到爆囉...好似The one台灣果首"開不了口"咁...唱左好耐..因為杰倫要向工作人員續個say thank you...呢個時候就不停repeat"星晴"...到左"開不了口"時...大家依然都企晒起身..因為ecore再ecore o既最後一首歌啦.就o係呢個咁興奮o既moment杰倫第五場o既演唱會o係大家既歡呼聲下結束了..真係一個好屌o既演唱會..可以做出咁屌o既演唱會o既人就只有周杰倫..杰倫~~我真的愛死你啦!!!而且真係要讚一讚D樂手同D dancers..佢地真係做得好好..同杰倫配合得好好..令到演唱會一切都好順利..值得一讚就係呢舞編得好正..我覺得一切都安排得好好不過略嫌D音樂大聲得滯..無論我地唱到幾大聲都好都比D音樂蓋過晒...舊年同今年o既演唱會都一樣係咁正..個氣氛真係好到不得了..最尾果時比舊年重壯觀...總之無人可取代我們的相公---周杰倫..."唯獨你是不可取代"
p.s我見到Vanness尋晚勁投入囉...成晚個頭隨住音樂不停"郁"重有佢走果時我大叫~~~Vanness~~~~Vanness.佢重向我回眸一笑喎..幾搞笑囉...重有見到阿叻同秀姑..點解我見到佢地?因為我坐o係45段第一行..岩岩對住條出入通道...佢地就o係呢條通道出入喎...所以就見到佢地囉..不過我頗為羨慕背台同側邊D fans..杰倫成日都走去果邊握手架...台灣fans果邊又正..杰倫成日都會睇住佢地架..反而我覺得自己尋晚坐VIP比背台山頂位重差..起碼杰倫都成日擰向後面同佢地say hi 呀...唉...VIP D人都無幾個係fanso既...結果尋晚成排VIP位得我同我個friend企起身同大叫..都幾樣衰...唔怪得杰倫好少行到台前..."周杰倫你是最屌的"

台長: Namtree
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文