24h購物| | PChome| 登入
2012-04-10 22:02:57| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天公做美............?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日食左藥.....退左燒.......居然十蚊藥都會有效....

多謝同事既推介.....不過我就係因為咁樣.......

錯失左一次「澳門全包宴」..........

同事包來回船飛......食飯.......仲話包埋叫X......

好彩我唔係「果類人」.....-_-"

佢地無非係想氹我陪佢地去賭遮...........

我又唔係賭......-_-"....局人去做乜.....

但係呢個offer希望可以keep到五月尾啦!哈哈哈哈哈

有一期無馬跑~~~~~希望果日精精靈靈就好勒~~~^^

------------------------------------------------------------------------------

星期一.....放假.....好開心!

一朝早已經上堂......仲睇左本講地產既書

晏晝嘉穎無端端叫食飯....

屋企又無飯食......咁就出去搵佢食啦

途中佢同youko輪流打黎.....攪到我好忙......-_-

7點未到已經入到寶琳....佢都好快落到黎

佢仲show佢d「灰甲」比我睇....

佢係我少數素顏都見得人既fd黎~

 

佢帶左我去pop corn...都ok多野行既...

佢話想食California Pizza Kitchen.....等左半粒鐘.....

叫左個牛油果雞卷同青檸雞肉pizza....都幾好食丫

最攪笑係佢最初黎錯左個pizza....我地每人食左一件....

之後佢話拎錯左黎....換過個比我地....

我地賺左兩塊pizza.....hahahahahahaha

最好笑係之前拎錯黎果個pizza反而青檸味勁d....

之後堅係我地果個反而無咁勁.......

 

食左差唔多兩個鐘....傾左好耐計

 

我前晚發夢見到佢...佢男朋友鬧我媽咪!我鬧爆佢男朋友之外

我喺夢中同嘉穎講︰你條仔痴架???飛左佢啦,佢鬧我阿媽喎

佢喺夢︰唔係呀...佢好好架...........(仲同我拗左一輪....fd都無得做咁滯)

 

現實中佢問我︰個男仔點架?

我︰事業型!

佢︰點事業型先?

我︰光晒頭!

佢︰...........................咁我即刻飛左佢..........................

兩個大笑!

 

而家平均每一至兩星期見一次,次次都有野講...好勁

 

之後去左四週圍行...去左log on睇野....

見到人地賣雪糕....同我講︰好飽呀....-_-

行行下....︰我都係想食呀^^

 

呢個五時花六時變既細路女....

 

買完之後....坐左喺度....

 

好攪笑.....凹凹凸凸咁....

佢見到件桃紅色既low cut晚裝....佢話「都幾靚wow」

就呢個「桃紅色」既話題講左好耐.................

 

之後就搭巴士回家lu~~~~

上車無耐佢send whatsapp比我......

佢話︰你今日好似好攰呀.....

我︰啱啱發完燒....差唔多啦.......

佢叫我返屋企快d休息

-------------------------------------------------------------------------

今日.......發燒已過去......輪到感冒.....

好彩都係小事.....星期日發燒....星期一見fd就無事....

星期二就感冒......天公都曉做美?-_-"

--------------------------------------------------------------------------

六月廿四日.....生日前兩日......嘉穎陪我去海洋公園

(佢係睇都唔睇就即刻話好....thx)

六月廿六日......暫時叫左安琪(都係一口就應承...thx...

仲要寸我話「你都會叫我架咩..............................」)

....遲d叫埋阿中.....如果阿yen唔怕醜既話....都會叫埋佢

幾個好朋友食飯~~~~.......暫時係咁先啦.....

好耐無過單身既生日,今年應該會買隻錶比自己^^

慶祝三字頭生日~~~~~~~~~~~~

朋友陪度過已經好足夠,記得乜野都唔好買

--------------------------------------------------------------------

講番阿yen....佢今日去太古城返工第一日......

佢尋晚都同我傾左陣計........祝佢工作順利^^

---------------------------------------------------------------------

媽媽就黎生日,原來今年已經六十歲la

預祝佢今年生日快樂,壽比南山^^

----------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=2AxRf681CfE

無意中聽到...好好聽

台長: Edwin
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文