24h購物| | PChome| 登入
2008-10-05 20:46:06| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

同秀瑜入左馬場~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

首先謝謝阿yen的諒解~~佢的確係我好好既朋友!

最近工作都幾順利...臨收工同事同我講.."你最近好似好開心wo!!"..haha!

係呀!!都算幾開心啦!!工作無乜棘手野已經好開心了!!

晚上勁眼訓...睇睇下「功夫」訓著左....

半夜十二點醒一醒....再訓到朝早九點幾....

秀瑜"勁精靈"咁打電話比我...

佢話比我知出面勁大雨...

一開電視睇....原來黃雨黎ga?!咁就弊啦..都唔知有無馬跑...

結果又再訓左一陣....十點幾起身....

同嘉穎&偉麟傾左陣計..天氣愈來愈好喎!!

之後就按原定計劃同秀瑜入馬場啦~~

約左0係九龍塘火車站等...

秀瑜遲到...不過佢講左勁多句唔好意思....

(南:唔緊要呀!haha!)

佢行埋黎果一刻爭d唔認得佢...

因為睇得出佢幾落心機去化個妝~~haha!好靚丫~

之後佢特登紮起d頭髮...問我靚唔靚~

我話平時仲靚~~佢即刻就唔紮啦~~^^"

事後諗返...死蠢...點會咁答...=_="

 

入到馬場...已經第四場!

入閘既時候..

個實Q笑笑口問秀瑜...你夠十八歲未呀?

我大笑左好耐......hahahahaha~~

 

即刻買左隻心水馬先!!結果贏左!! ^.^v

之後就去食野勒...

 

食完野~就要為個"xxx基金"努力~~

投資左落「寰采商人」度..

同秀瑜好認真咁睇住隻馬...

到最後一百米兩個一齊大叫...(基本上我唔會咁做ga!!haha)

最後隻馬影贏左...

我地兩個即刻好似痴左線咁大叫大笑...

仲捉住對方「熬黎熬去」...-_-...

hahaha!!個基金累績至550蚊了~

然後再幫佢個朋友贏左少少錢...

但係...「伯母!對唔住呀!>.<...輸左你廿蚊~~」

 

之後跑完第九場就走左....同佢搭火車去到沙田就散la!

過左好開心既一日! <-其實個人認為...呢個公仔好核突的.....

台長: Edwin
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文