24h購物| | PChome| 登入
2009-08-22 17:58:34| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愈來愈接近開鑼...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日終於都舉行季前會議....

開會的時間過得很漫長....

愈來愈接近開鑼...一定會好好努力!

 

散左會之後..同阿興落左灣仔食飯...

之後再返公司做野...

今季出街食飯既日子即將完結啦...

 

收左工之後...就去左石峽尾接女朋友仔...

佢0係商場落黎...見到我即刻大笑+揮揮手!!

哈哈...以前只係微笑架咋...

 

之後就去左深水埗西九龍中心行街...

再食左d野..

(食野既時候...唔知做乜大家都起勢咁笑...

而且拖實大家..可能大家都意識到遲d少d見..要好好珍惜相處既時間...)

 

雖然同佢拍左接近四個月拖...但感情就愈來愈好....

 

之後我要趕時間回家....佢陪我搭118...

行緊去巴士站既時候....

二表嫂0係馬路中心安全島叫我地...

我地即刻好開心呀..

因為二表嫂拖住女朋友仔最鐘意既承智仔...

承智仔著住套校服...勁靚仔!

 

吹左一陣水之後...就行返去巴士站啦...

女朋友仔話二表嫂好靚...

仲希望將來生返個靚仔/女出黎tim!haha!!

 

女朋友仔0係旺角落左車之後..

我就自己一個返柴灣啦...

佢落車既時候不忘回望向住我「拜拜」...哈哈!

 

返到屋企...同姨媽傾左成半個鐘電話...

姨媽真係好錫我同女朋友仔...

好感謝佢........我一定會好好錫阿儀架.......

 

開鑼前會詳細d打返同阿儀一齊前後既歷程....

俾將來既仔女睇...俾自己一個回憶....

「初遇....曖昧....鬧翻....失去....誤會...重遇....拖手.....」

經過重重波折先至造就到今日既我地....

所以呢段感情好刻骨銘心...而且從未想過會發生於自己身上...

呢四年間種種事...種種感覺...將會牢牢記低....

台長: Edwin
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文