24h購物| | PChome| 登入
2003-01-15 23:25:26| 人氣162| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Money vs. Friend

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Money vs. Friend

Money can buy a House, But not a Home
錢可以用來買房子,但是不能買一個家

Money can buy a Bed, But not Sleep
可以用來買床,但是不能買睡眠

Money can buy a Clock, But not Time
可以用來買時鐘,但是不能買時間

Money can buy a Book, But not Knowledge
可以用來買書,但是不能買到知識

Money can buy the Position, But not Respect
可以用來買職位,但是不能買到尊敬

Money can buy the Medicine, But not Health
可以用來買藥,但是不能買到健康

Money can buy the Blood, But not Life
可以用來買血,但是不能買回生命

Money can buy the Sex, But not Love
可以用來買性行為,但是不能買到真愛

So you see money isn’t everything.
所以金錢不是萬能的

I tell you all this because I am your Friend,
我之所以告訴你這些道理,是因為我是你真正的朋友

and as your Friend I want to take away your pain and suffering.
而身為你的朋友,我想要消除你的痛苦免除你所受的折磨

So, send me all your money and I will suffer for you.
所以把你的錢都寄來吧!我決定替你承受這一切痛苦

A truer Friend than me you will never find.
你再也不會找到任何一個比我更真心的朋友了

CASH ONLY PLEASE. ^___^
我只收現金,謝謝

台長: 小蟹
人氣(162) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文