24h購物| | PChome| 登入
2012-03-18 23:20:38| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新心態...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返左新工一個星期,因為自己唔搭得車,SO我係咁食頭痛藥止頭痛,我要+油雖然好辛苦,但我真係好想好好咁做好黎份工,但一個星期都仲係咩都唔熟...

最近;好多人都同自己GE一半去玩,然後;影好多相出黎,我家欣欣都好幸福咁同佢愛人一齊去玩,我覺得好多野都順其自然好D,唔好迫自己無可能,唔好唸到咁長遠,既然;大家都開始左一段感情,大家都開心GE,就唔好唸咁多,行到邊就邊,好似A 蘭咁,我真係覺得佢黎段感情好辛苦,5個月係應該係熱戀但距離真係一個好大GE問題,大家都無基本GE感情會好難行落去,我只希望佢會開開心心,可以GE話大家都想大團圓結局,但唔得GE話就放手吧,辛苦自己!!!以前;我會覺得迫自己睇多D令自己心痛GE野,就會好快忘記,心淡,但原來;你只會一次又一次傷心,從來都唔會淡,SO我就D灑所有野,咩都唔睇,雖然;夢境仲係同自己作對,但親眼見到同夢到係唔同D,我只希望大家唔會再辛苦,可以開心D搵到屬於自己GE幸福...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文