24h購物| | PChome| 登入
2011-08-19 17:54:51| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

i miss u*31

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近;公司請左個新人,由我教佢做野,唉...我都未識仲教人,佢82年ga我以為佢仲係好似我地咁or宅男,點知原來佢已經係人地ge爸爸,仲有2歲ge女,我好羨慕佢a!!!因為;我有一顆恨嫁的心,前2日雖然好唔開心,但e+d人都好左好多,知道我唔中意比人話我係大學生咩都識,黎2日同一個daily manager做野,佢好好笑成日叫d女,小妹可以給胸部給我玩嗎???還說很多好笑的,而h.k.又派多個黎,佢唔係靚仔,但都幾型而且;我發覺佢好有自信,令我有d反感...每晚返屋企都同a lam一齊行路返,佢送完我就自己搭的士,有個咁好ge朋友仔去邊搵???

我發覺每個人心入裡只存在2個人,第一個係會同你長廂廝首ge,另一個係你好愛,但無可能一齊ge人,一個人心入裡可以住2個人,無可能多一個,而無可能一齊個個人係喺你ge最深處...就好似一個櫃桶一樣,你只會想開時打開望一眼!!!因為;你知道佢係唔屬於你而你又想留住佢ge野..

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文