24h購物| | PChome| 登入
2011-03-17 00:54:11| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

what can i do???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎篇日記我真係好唔想打出黎,但係我已經傷心左2個星期la,有d野真係要面對,我成日呃自己可能唔係咁差姐,但倒數ge時間愈黎愈近la,好多野到最後我唸都要我自己一個人去面對,我真係好希望自己一生落黎就係一個可以獨立ge人,但我唔知係我好彩定天要玩我,我愈唔識獨立,愈易衰...

喺屋企雖然;爸爸媽咪最"石"細佬但我要ge野佢地都會比我,我同爸爸雖然日日鬧交,但我一流眼淚,佢都唔敢出聲...以前;細個我從黎都無咩出街,3褲,鞋襪,都係媽咪買咩著咩,一直到識左lck後,我就開始同朋友出街,喺佢身邊,佢成日都照顧我,雖然佢好惡,連比$,都係我比個銀包佢,佢幫我比$,買野問價又係佢,返學,放學從未試過一個人,慢慢朋友愈多,可以依賴ge愈多,lu仔陪我溫習,喺雞麟同大佬眼中,tiffany就係最照顧我地ge人,到左大學,yani陪喺我身邊,好多野都係yani照顧我,交野比謝姐又係佢幫我交,當我做家課做到發脾氣,又係佢幫我,氹我做埋佢,好多野都唔關佢事,佢都幫我,就係咁又依賴左4年,剪拍指甲又係a pun,病左有人車就去睇,無就算...去補習班,因為;自己衰暈車浪,又怕lonely,有人車打死都唔搭巴士...

有時我唸喺台灣有好多地方都有我同佢地ge回憶,無論開心定傷心,起碼身邊有人陪,最近;我喺度倒數,yani, puki佢地要去美國la,tiffany佢地又唔洗重修,又唔洗期未考,我呢???可能;最後就得返我一個,我要自己留喺度,自己返澳門,e+放學我會好快咁返宿舍,因為;至少有我中意ge人,但之後呢???可能'宿舍會變得好靜~

每當我正視黎個問題時,我d眼淚就流落黎la,我知人真係要學獨立,但一時身邊無人ge時候,我真係好怕,我要自己返學,無人叫我起身,放學之後自己搭車去補習班,我好驚a...我真係好怕...

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文