24h購物| | PChome| 登入
2011-02-18 13:01:43| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人生最可悲ge一粒鐘~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返黎ge第一日,我覺得喉嚨好痛,我就同yani講,點知前日,我發覺原來唔係喉嚨痛,係牙痛,仲要係超痛,之後;我就去睇牙醫,醫生話我隻牙蛀左,要補同埋洗牙,so我就跟住做,點知尋日,我真係頂唔順la,我決定叫醫生開d止痛藥比我,開頭個nurse話只係比醫生睇下,唔洗洗牙住,我真係好開心,因為;我真係好驚洗牙,日日洗我會死ga,so我就入去比醫生睇,個醫生仲換左人,點知...我一訓上去,佢就幫我洗牙,仲有;話我ge大牙蛀得嚴重,個一個中都係喺度整隻牙,由整個一刻我就開始喊,喊到佢整完....當佢講解個時,我喊得仲勁,因為;終於整完la!!!我唔覺得用左一個中,因為;係我心入面唔止一個中,我打麻醉針都打左3,4次,原來;我整完先知,我隻牙蛙到落神經線,醫生幫我抽神經,要割開我ge牙肉,之後;唔知要點,因為;我痛到唔知佢講咩la,個一個中我發覺麻醉針係廢ga,打極都覺痛,佢仲用3條細ge針鑽落我隻牙度,之後;就幫隻牙照x光,我不停咁喊,個nurse就幫我擦眼淚,嗚!!!個醫生仲不停話我堅強,我都快喊死la,有好幾次,我真係想鬧個醫生,我仲想打佢一穫a,我痛到捉住醫生隻手,個nurse就拉開,嗚!!!我都唔知點解,一個唔食甜野ge人都可以搞成咁,個天真係唔公平a!!!不過;我喺澳門個個星期,因為;喉嚨痛我晚晚含住潤喉糖訓,可能;都有d關事,估唔到一教訓醒不單喉嚨仲痛,e+連牙都痛,下星期一仲要去覆診...o~my god!!!

尋日yani佢地去面試,佢地都過灑la,哈^^雖然好開心但係代表左我ge生日同佢ge生日,我地都唔可以一齊過la...尋日;喊到咁仲比李佳靜見到原來唸住補習,但我怕d人見到我,以為我咩事a...我痛到咁,yani都唔係我身邊ge!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文