24h購物| | PChome| 登入
2011-01-28 23:35:45| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

+油a,爸爸...全家撐你a!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之從;爸爸有左黎個病,佢比以前更+中意鬧人,成日都鬧,又發嬲,小小事就鬧,成日都話有左黎個病,咩都要戒,又話想食個樣又唔可以,唉!!!佢上次仲同媽咪講唔想做人,想跳樓,話個病好麻煩,我點算好a???又鬧a嫲遺傳d病比佢,唉~個病係會咁ge話,如果;我同細佬有一個都會遺傳到ge話,我寧願我幫我細佬頂灑,爸爸真係好"石"細佬ga,尋晚;我發夢,原來我唔係我爸爸媽咪ge親生ga,我同媽咪講佢仲笑住話我係執返黎ga!!!尋日;細佬買左部wii,玩玩下我都唔想玩la,真係好難玩a,孖寶,之後;就比左媽咪玩,玩到媽咪不知幾開心,唉~如果;爸爸唔係有黎個病,我唸屋企可以再開心d ga!

e+爸爸又唔肯去睇醫生,又話想自殺,又中意食野,都唔知點???

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文