24h購物| | PChome| 登入
2011-01-04 01:56:51| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2010 88...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個誇年雖然無同yani一齊但我個心總喺係佢度ga,特別當我收到佢ge msg時,哇~短短幾個字令我心花怒放a,我地咁就識左十年la,so sweet...今個誇年佢地去左9份,而我同puki去左桃園~因為;我要去睇我ge靚仔老公~>羅志祥,最衰另一個老公~>hins唔喺度la,個晚小豬好靚仔a...之後;佢一走我地又跟住走,我喺度唸,唔知佢知唔知黎個世界上有個咁中意佢ge女仔呢???我又喺度唸點解成日都要我喺後面追佢地,好慘a...之後;我地去左食千葉,wow...真係爆滿人a,大約十一點幾我就打電話返屋企,媽咪一個人咋,i miss u...而我同puki ge倒數就係返返去岩岩個度,d煙花好靚a,本來唸住玩仙女棒ga但係我唔知點解好累la,so就無玩到,一訓落床就訓到大天光,可能;最近太多功課la,而且;黎日可能太凍,我不停咳,第2日,我同左puki屋企人去北投浸溫泉,好舒服a...北投真係好靚a,無得過夜真係慘,不過;算la將來等我地有$$住一個星期都得a,加油!!!黎2日真係好開心,令我明白之前我之所以一直羨慕人地幸福,亦憎個d我傷心時佢幸福時ge人,e+我明白到係我自己一直唸住以前姐,2011年la會發生ge都發生la,無發生ge就代表無可能發生,so我要享受愛我ge人...









北投屬於我ga





溫泉





pizza





好好玩a...





we are so beautiful





we are so sweet!!!





黑色頭髮a


台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文