24h購物| | PChome| 登入
2010-12-28 16:34:35| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕後...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

sitchi介紹我地去左一間食泰國野ge地方,仲係食到飽先240,so;我地就一齊去個度過我地ge聖誕,不過;我心唸黎個地方真係去一次就好la,因為;真係好dirty!!!之後;食食下咁就9點lu返返桃園市,今日;係咁落雨a...好多人問點解你唔同你男朋友仔過a,哈^^因為;我仲有一個男朋友仔,so我要同另一個過,今個星期好忙a,又要做幾份報告,仲有觀光英文口試,我死梗la...日文又難wo我下學期唔學la,都唔明tiffany點讀ga,仲有我ge論文a都唔知點算,新年返澳門仲要讀多益a...就快誇年la.唔知我會唔會過得好開心呢???

其實;有時我在想,明明2個人整天都受不了大家的性格,從一開始希望對方改,但到最後已經知道改不了啦~懶得說,也常常在猜疑另一個,不知道她是好還是不好,我在想所謂真正的愛情不是要對方都很愛大家,每天都在一齊,有開心,不開心都一齊陪著對方,女生有時候不乖,男生會在旁邊哄她開心,男生有時候低落,女生會給他加油!!!但為什麼現在;想的跟擁有的都不一樣,你想要的那個soulmate根本就不是身邊的那一個,因為;他不了解你,不懂你,但還是在一齊,可能;大家在一齊真的只是因為lonely...

台長: LO記
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文