24h購物| | PChome| 登入
2010-12-19 16:17:34| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

超難忘ge經歷a!!!好痛a...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前晚;因為a家有多幾張free ge票so我地去左mk night club,而我去ge原因只有一個,就係去睇李玖哲,哇~由9點等到1點,終於被我等到la...yeah!!!不過;佢唱唱下居然有人臨檢,我一開頭仲以為係做戲a,哈^^真係好好睇a...今晚;我仲化妝a!!!仲以為佢見到我化妝會同我合照a...哈^^睇到佢ge真人真係好開心a...佢唱歌好好聽a!!tiffany佢地連佢係邊個都唔知a...勁野!!!今晚;亦比我明白到一樣野,我以後都唔會再咁白痴ga la...

尋日;唸住同sitchi一齊出台北,當我唸住上床上去lo返d野落黎ge時候,我捉唔到個床尾,又踩唔到張梯,成個人跌左落黎,我超痛a唸住一跌坐喺張椅度無事la,點知衝力太大,張椅又跌一次,哇~我成個人跌到應一應,好痛a...手手腳腳都好痛a...死sitchi又唔過黎扶人起身wo,超賤a!!!我個刻真係好痛a好似拍武俠片咁,超痛a~嗚!!!夜晚沖涼個陣,我隻腳傷到甩灑皮,超痛a!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文