24h購物| | PChome| 登入
2010-10-23 01:18:49| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

百病纏身~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日;食完a pun生日後,我喉嚨又痛,又流鼻水,條利又好痛wo我生病了~我發覺我個心好唔聽話,我就快氹左佢ga la...今日;真係非禮勿視!!!一對情侶喺部lift度???哈^^關你咩事a!!!尋晚同a屎傾到2點,愈傾愈暈so我生病la...希望;女子欣唔好再傷心la,亦希望a屎聽我講,等佢返黎陪佢去散下心la,哈^^唔傾都唔知a屎仲係咁lonely同埋佢有出去打工賺$ cool牙仔wo...仲話cool左索過angelababy wo,我開始覺得我班fd真係好唔知醜,個個都話靚過angelababy ...好彩我最多話自己係車神姐!!!下星期又多小測,又多報告,又多功課...我死la!!!

每天愛你多一些...咁又過左半年la!!!

台長: LO記
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文