24h購物| | PChome| 登入
2010-10-22 00:50:56| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天佑我的家人~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩媽咪終於用skype打比我la,佢最近真係好少上a,我知佢一定係返夜先咁ga,今日;佢放假wo,so打比我~原本我覺得真係傾得好開心,但之後;佢同我講前日a bo佢地買m記ge麥旋風比爸爸食,點知佢係咁問媽咪個杯咩黎ga,好唔好食ga???我開始發覺姑姐所講,佢話爸爸起咁多樓,食又慳,用又慳,著ge又慳,就算連少少ge野食喺大陸買ge,佢都未食過,佢咁辛苦為ge都係我地,我開始有d心痛,之後;媽咪話前日佢地去搞護照,爸爸第一次話同媽咪去食m記,佢行左2次終於去點,但到左櫃台,佢又話唔識點叫媽咪去,佢請完媽咪食後,同細佬講,細佬話仲有肯德基a,爸爸之後就話下次同媽咪去,媽咪問做咩突然咁好?之後;爸爸話佢都咁老la再唔同媽咪去食野,第時死左,落到去d人都怪佢咁對老婆wo,個刻我就開始想喊la,我好驚爸爸,媽咪有事a...我覺得自己好不孝a,點解我要讀大學a???希望;爸爸ge變化係因為佢覺得e+咩都有la,我又就快讀完書la,so先咁la...我好驚a!!!點算好a???我想返屋企a...爸爸你唔會有事ga係嗎?只係你唸開左姐,係咪...我真係好愛你地ga!!!將來;我就算唔食,唔嫁,我都唔要你地餓同有事a,有咩事都比灑我la~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文