24h購物| | PChome| 登入
2010-10-15 16:08:06| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

死應英4甲!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩影完團拍LA,我好唔開心A,點解班上GE人都唔同我影相GE???佢地剩係叫我幫佢地影咋...我真係好傷心A...好想喊A!!!我都好想好似YANI佢地咁,班上GE人都咁中意佢地,唔似得我,都無人同我影,我又唔想阻住PUKI同班上GE人影,SO佢都無咩陪我...算LA!!!本來就應該係咁GE,我應該慣自己一個人先岩GA...只係覺得人地叫我影時,我真係好開心,但其實都唔係,佢地只係叫我幫佢地影咋,好可憐A我...我唔中意黎班A...如果;我可以唔團拍就好LA...唉~好想同YANI佢地一齊A...澳門人始终都應該同返澳門人一齊GA...不過;可能都只係我一個人先係姐,YANI佢地咁受歡迎,我本來唸住點都好有PUKI陪,但佢始終都比較中意同返班上GE人一齊,唉~一個人就一個人LA...反正最後一年LA!!!占埋今年我就可以有咁遠走咁遠LA...我唔會再至班上GE人LA..去死吧!!!

我要習慣一個人A...乖~連個天都要我地一班影,個天都有心玩我GA!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文