24h購物| | PChome| 登入
2010-10-12 23:49:30| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我相信沒有流星ge祝福,我都可以好幸福~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然;生日唔似人地,可以去慶祝,可以去到邊食到邊,但今年我ge生日我都覺得好好la...咁幸福我會唔會遭人妒忌ga???以下係我ge幸福:

1.我收到我ge欣欣親手整比我ge相簿,我真係估都估唔到,我成日都唸可能有日佢都會整比我,但我唔多肯定wo,不過;最後我真係收到,佢仲因為比人笑佢整得樣衰而喊,都幾搞笑,算la都係我個本最靚...哈^^

2.僑生們都一個個咁黎我間房比birthday cake比我,仲影左好多好搞笑ge相,真係好開心a,雖然;今年係最後一年,但我真係好開心可以識到佢地...

3.梗係我等左佢成日,夜晚終於黎搵我ge puki la,一見到咁ge場面,連等到嬲ge氣都無埋la,黎個場面係我最愛ge2個人整ga...哈^^今次可算係surprise lo...估唔到我都會有咁幸福ge一日...

4.就係好多人喺我facebook留言比我,最開心ge係,大家都話係因為;我個牆留唔到只好等我,我真係好開心,同埋;仲有黎自澳洲ge kevin同澳門ge lu仔打比我,我真係好開心...so warming!!!

 

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文