24h購物| | PChome| 登入
2010-08-08 23:53:02| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

行街好累a...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎3日真係用盡我ge精力,大前日陪yani去大陸,個8婆真係買左好多野a,我以佢為榮,佢染個個頭,個個野仲話佢白wo真係笑死我a,本來黎日都算開心,點知佢講左句野之後,我成個人跌落谷底咁,之後;我就去左點痣,今次比上次更痛A,希望;佢唔好再生出黎LA...上次痛D眼淚係咁易流下,今次;真係痛GA,個個野仲話我堅強,講得岩唔堅強GE話我有D咁GE成績早就自殺LA...

尋日;媽咪放假,哈^^佢同左我去買3,我好開心A因為我買左好多3,媽咪都係,只係真係好熱,我同媽咪就快灑到變粟一燒LA,媽咪仲係咁叫我買背心,但我真係接受唔到A,我+下又肥WO,點算A...我真係好煩惱A!!!爸爸黎幾日都問我係咪真係去美國打工,佢好似好唔想a,佢唔捨得我一畢業又要走到咁遠a...今次去美國d$都係我死慳ga....我好叻a~

今日;仲忙又要同yani去買野la之後;我地好突然咁去睇hello kitty,但我好失望a,因為一隻x.o ge出現都無a,之後;睇完去左影貼,我家欣欣有一張單人照好靚ga,我好中意佢a佢隻眼睛真係好靚,唔知點解我成日都好想去康城買左佢返黎a,不過;yani真係用左好多$$a佢銀行得返4000咋,有時我喺度唸我無咁大洗好d定係好似佢咁,買咁多自己中意ge野好d呢???,最後;任務完成灑時,就係我地期待已久ge岑家之聚,除左kevin&昊記喺澳洲,fish喺美國,a屎&女子欣去飲之外,其他人都齊灑la,見到lusi同佢男朋友時,我真係忘記左佢當初點喊住打黎同我講佢有幾忘記唔到昊記,佢點只係因為想忘記&因為佢男朋友有$$先行ge時候,我真係覺得e+同以前ge佢真係好大分別a,講真我都為佢開心ge,見佢e+咁幸福...

台長: LO記
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文