24h購物| | PChome| 登入
2010-08-03 23:30:24| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我要放人飛機la...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期a譚搵返我,佢問我要唔要佢生日唱k,本來我唸住佢e+d fd我唔識都唔想理,但今個星期佢同我講係以前初二d同學,哇~我聽到真係好開心,因為;個年真係好好玩,簡直係唔知點解玩都可以升班,由個年開始我就無再留班亦每年都好開心,個年我識左a譚,謝+寶好多好多,仲識左chily...個年我喺咁同佢玩,玩到我去台灣ge最後一晚,本來我真係好想去a譚ge生日ga,可惜;名單上有佢ge名,我就唔想去la因為;我知佢e+有女朋友,我又無wo,我去咪好瘀,唉...真係好希望有人陪我去,威一次都好a...不過;我今次真係唸返起個年好多野,真係好開心,真係好想返返去以前,我又可以同chily一齊玩對方,又一齊比a sir鬧仲打死都幫對方講野,搞到a sir都無我地辦法,之後;又可以同a譚&+寶玩...哈^^真係好開心a...真係好想返返去個年a!!!

今日睇報紙知道許志安同佢女朋友分左手一個月la,明眼人都知係因為想同返sammi一齊la,佢女朋友真係好慘a,a許生仲話佢同普通男人都一樣,so個女仔係一個好好ge女仔,黎句咁ge野係人都知咩事la...又唔肯講邊個飛邊個wo,不過;估唔到原來咁多年始終佢都搵返以前個個,就算佢身邊個個對佢幾好都好,佢都仲係揀返以前個個...黎d就係緣份???

距離yani走ge時間愈黎愈近la...今年唔可以同佢過生日真係好傷心a...上年送份咁嘔ge禮物比你,今年再接再厲!!!哈^^不過;就5係一樣只係一樣咁嘔~本來唸住將暑假陪yani ga用黎補償喺台灣時陪唔到佢ge日子,可惜佢唔得閒陪返我~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文