24h購物| | PChome| 登入
2010-07-17 07:45:54| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

++++++++++油a

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

天a...今次真係雙重打擊a!!!其實;多益ge分數我已經睇左la,之後成績表又寄埋返黎,黎2樣結果,令我真係有種想唔讀ge感覺,唉~點解???我身邊e人都叻過我,成績好過我???每次都要我跑最後wo...都唔理人感受ga...i am so sad!!!今次我完全唔敢同任何人講,讀到咁,都唔知自己讀黎做咩ga???不過;算la!!!下次再黎過,"希望在明天a麻"!!!有人講得岩,你覺得自己最憧a麻,大把人比你更慘la,你覺得自己失敗a麻,大把人比你仲失敗,你可以讀到大學,屋企人又陪住你,你身邊仲有咁多人陪你,已經好好la...最重要ge係...你仲活著!!!有d人死左,見到你仲生梗,但你又傷心,又失望咁,你有無唸過佢地ge感受a???可能;佢想再努力都無機會la...不停咁喺度話自己個樣唔好,黎樣唔得,有咩用a???連你自己都睇死自己,叫人點救你a???做人唔一定要做到,大家都覺得你好好,只要做到,有一個人覺得你好好,就已經好好la...哈^^如果;成日都為自己ge失敗而唔開心,我唸我羅文燕都唔知死左幾多次lu,連cat有9條命都唔夠我死a...記住~>一次唔得,咪第2次lo,第2次唔得,咪下次lo,我信鐵柱磨成針ga...+上傻人有傻福a麻,大家都咁傻,個天會照住你ge!!!唔好比自己訓低a!!!

wow...我唔敢睇施公奇案la,由佢第3集開始我就開始發惡夢la...天a!!!我唔想又被鬼捉la...不過;我一定要再睇落去,我要克服到下次係夢到我捉鬼,唔係佢捉我~

台長: LO記
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文