24h購物| | PChome| 登入
2010-07-11 15:17:37| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

濫人~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚;估唔到LCK會上左黎我屋企A,令我唸返起以前讀書個時GE野,以前無論係我唔記得LO KEY定佢,我地都會去對方屋企,E+佢出黎做野都仲發生D咁GE事...哈^^聽佢講佢返工GE野,再+上我又唸返起做夜總會個時D野,我真係明白一個道理---天下烏鴉一樣黑!!!不過;LCK都講得岩GE,大家玩左十幾年LA,我仲怕羞真係傻GA,不過;我真係唔知點解隔左一排無見,真係有D驚...次次返黎都咁,仲有A佢同我講女仔真係要開始化妝LA,都岩GE連YANI都笑我連睫毛液都無...女人要執到頭來又係為左咩人A???

男人A...中意你個時你要咩有咩,追你個時佢隨傳隨到,佢有女朋友個時,都仲可以同你搞下曖昧,你中意GE佢搞埋你都得A...生得靚仔GE對你好,唔好以為人地對你有意思A,佢只係想LO你著數咋,OR另有目的咋...生得唔靚仔GE咪扮灑自卑,口甜舌話LO,總之溝到你,到時唔係你要咩都得...係佢要咩都得A...SO我到E+都唔信黎個世界係有真愛GA,都唔知黎個世界上GE好男人死灑去邊A???我真係好想知點解男人可以咁咸濕,咁賤格GA???

台長: LO記
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文