24h購物| | PChome| 登入
2010-07-02 23:08:58| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

妖...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚;同我可愛GE室友們一齊去食東星,哈^^因為;佢喺我屋企附近咋,行出馬路就係LA,聽SITCHI話大四佢地仲未返,因為7月先有證書LO,O~NO!!!可憐耶...不過;可能對某D人黎講都唔錯A,SITCHI講得岩,佢地如果有心都會搵我地食飯LA...SO我唸JANICE返黎搵下我地先...

今日;睇左成績LA,見到自己科研方唔合格真係好唔開心LO,點解人地班班都剩係交報告,我地班就要考試,唔識定如仲要搞到我地份論文又遲D做,我真係好唔開心A,唉...仲有科聽力都仲未出,不過;我知一定唔會合格GA LA...個個都對自己GE成績好緊張,但係我就只係覺得唔好唔合格就得GA LA,點知...少少要求都唔得,又唔合格LA...我對我可唔可以順利畢業真係有D擔心,我同其他人唔同A,我好蠢GA...岩岩;TOPIC又寄封垃圾過黎,點解迫我考又要同我講話咩證件唔岩,妖...煩到PK!!!+埋論文個MISS今日又SD野比我,問我點搞到我仲煩,我最憎夏天LA...好熱A...可唔可以唔好咁煩A???人又肥又熱,汗又多,仲煩...我今日心情勁差...

台長: LO記
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文