24h購物| | PChome| 登入
2010-05-31 00:35:15| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

送舊lo!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日;送舊以為會有人喊la點知都無人喊ge...我仲係咁比人話我肥左a,嗚~唔制a...今日;我地要逐個逐個送花比學長姐,我居然係最後一個wo,死a東係我送花時,講句咁ge野,5~人地唔制a...哈^^想嘔a...

唉~話咁快就到佢地個wo,真係唔知點咁...希望;佢地可以開開心心la,搵份好工!!!最好等我搵野做時,佢地可以介紹我la...哈^^賺多d$$$

今日;我終於知道其實有d女仔只會付出,佢唔在乎得到咩野ga,佢真係好偉大同好愛佢a,只可惜佢所付出ge往往唔會得到相同ge野,佢地就快畢業la,我唸返到澳門一齊都完la...這女孩希望你快d搵到過你真係值得去愛ge人la!!!究竟有咩野可以令你撐咁耐,難道你見到佢地ge相,佢地ge一切唔會傷心咩???我說男人a,請你好好珍惜這一切吧...唔愛佢ge請放手~

最近;好中意蝴蝶姐姐a...超中意a~如果;佢真係同小豬一齊就好la...好幸福a....割愛割愛!!!

http://www.youtube.com/watch?v=dSn532Jlec8&feature=fvw

希望;我都可以咁幸福...

台長: LO記
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文