24h購物| | PChome| 登入
2009-09-10 21:12:06| 人氣29| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

其實我好愛你地ga~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返左黎澳門都好少同人出去,因為;病左幾日+上我覺得自己開始有d返返去以前咁,我開始好驚出街,當人地笑到好大聲時,我又怕佢會笑我,當人地大聲講野我又好驚wo,不過;出去玩都有開心ge,就係yani生日la份大禮佢收左一定好開心姐,仲問我點會做到咁好,哈^^希望佢會好好珍惜佢la,之後;去左唱k~個日我覺得自己同yani好似唔同左咁a,記得一打開影貼個一刻,明明入面d朋友同我玩左9~10年,但都仲係好驚,我真係唔知點解,我之後走左出黎,我驚到居然想喊a,但入面個d明明係我ge朋友黎ga我真係唔知自己點解會咁a???到左食飯快完ge時候我先開始同返佢地講野咋,我知lusi嬲左我,但我真係唔知自己點解會咁ga~sorry a!!!仲有今次d同事我都無搵過佢地,我唔係話咩a,我真係唔想出街a+上次次都佢地出灑,同埋佢地又出黎做野,我覺得自己同佢地好似唔多close la!!!yani講得岩我一定要行出第一步,但我真係好驚a~我唔知點做好a???

後日就返台灣la,講真今次返黎同老豆都無咩鬧交,只係尋日中午煮飯比佢鬧之外都無咩la,佢都鬧得岩ge,咁大個女飯都唔識煮,不過;我都係第一次煮西洋菜炒香腸,蒸水蛋同瓜湯咋~係咁上下la無肚痛~哈^^我好愛我屋企人a!!!真ga!!!真係好愛~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(29) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

YANI
^^....
2009-09-11 20:11:29
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文