24h購物| | PChome| 登入
2010-04-09 00:17:31| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

i hate March~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年春假去左綠島同花蓮,浮潛真係好好玩a~d動物好得意a....之後仲可以bbq同浸溫泉,雖然;去完返黎病到死死下,但都值得ga,之後;去左花蓮,我仲同海豚一齊影相a,佢仲"石"我a...仲指揮叫佢唱歌a,但我心入面真係好怕佢a,我驚佢突然食左我a...不過;佢真係好可愛a~可惜我個電話爛左a,真係有d意外a......其實;今年拍假我應該將個塊石頭放返去7星磹,只可惜我無lo去~距離上次去都一年lo,仲係去返大一個時個間野住,真係人物有,場面有,緣份卻跟你沒有....

d藥都快食灑la仲咳a...點算???又暈又累~

yani...你唔好傷心la,你仲有我a.....只要你願意我樂意陪你ga~我一直都在.....就讓令我地2個傷心ge3月份告一段落吧~

台長: LO記
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文