24h購物| | PChome| 登入
2009-12-23 01:09:20| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都無寫野la,上個星期真係好開心,因為我ge同事黎左,佢地真係好好a...但最搞笑ge就係佢地居然搞到我同yani白白咁出左台北,不過;咁都好ge可以同yani去玩,個日仲去左女僕店,哈^^d女仔幾靚a!!!我仲用左千幾蚊買左支香水,(Anna sui) a...雖然;無$但我真係好中意佢a~我一定要好好咁用佢...一定要a...

有時有d藥雖然係可以救你,但有時佢又未必適合你,因為;你已經唔係普通ge病,人地係完完全全ge傷風,但你唔係a...可能佢可以幫你唔咳令你覺得好開心,但佢亦會令你頭痛,到最後d藥知道你唔係傷風時,你覺得你地仲可以continue嗎???就算d藥唔介意你,但你覺得比起其他係傷風ge女仔時,d藥真係唔介意咩???無論點幾唔捨得都好,你唔係傷心就唔係傷風,+上d藥ge有效日期到出年...

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文