24h購物| | PChome| 登入
2009-11-20 00:30:10| 人氣14| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

考完lu!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚本來想打blog點知一直都入唔到,今晚終於得la,由尋日開始我就留喺宿舍,因為;我愛上左我家ge貓仔~今日;我睇左一直以黎好想睇ge movie~>orphan...我一邊睇一邊驚...真係比我想像中更要驚,睇完成個人都震灑a!!!我以後都唔硬睇黎d戲la~但又真係好好睇,以前;我唸住就算生bb都可以領養一個,但+下我唔敢la!!!都係自己生好d~見到戲中ge老公咁好,但最後死左,真係有d唔開心,亦令我明白真係要珍惜眼前人a......唔知睇時我ge老公好唔好呢?最近;我好想生bb a~我好想知道自己第一個係男定女,得唔得意,似唔似我!但我希望我個女d皮膚唔好似我咁黑,好想知邊個會係我ge老公???希望;有個幸福ge家庭......

今日睇到a屎個xanga,我覺得佢真係好慘a,記得;以前佢話僑大生活好開心,但+下佢咁唔開心,我都唔喺佢身邊,我心有d唔舒服a,但同時令我唸起我身邊ge人,讀大學真係搵唔到真心朋友ga,但好好彩ge係,我身邊仲有我ge小欣欣,但+下佢變左做肥欣欣la,同佢訓都無位a...嗯~迫d好,迫d好

台長: LO記
人氣(14) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

yani
哈哈....作死你啊...^^
2009-11-20 07:37:15
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文