24h購物| | PChome| 登入
2008-10-13 01:41:22| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幸福在那???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近;我成日都好羨慕身邊ge人佢地都可以搵到自己ge另一半,以前我會好想搵一個佢中意我多過我中意佢ge人,但經過黎二次後我終於知道咁樣係唔會得到幸福ga!我都好想自己最終可以搵到一個我地大家都咁愛大家ge人,佢會為我寫日記,佢ge日記主角都係我,佢會好關心我,照顧我,日日傾msn有人同我講過我係悲觀到一定要有男朋友照顧ge人,亦有人問過我以我ge性格點解可以生存到e+?e+我會唸我一直都咁中意chily但當佢真係揀我時我一定唔會中意佢,因為;我想搵一個佢會珍惜我ge人~當我每次唔開心我都好想搵個人陪,當見到身邊ge人都一對對時,我都好想試下拍拖ge幸福a!我唔需要有$,靚仔但只少佢會同我差唔多ge經濟情度,對我同我屋企人好,而我又會中意佢ge人咁就得la~

p.s~>願天下有情人終成眷屬!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文