24h購物| | PChome| 登入
2004-10-02 14:42:08| 人氣104| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

saysay

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日(THUR)一早真係好眼訓
一落街又買炒麵又買麵包
好趕時間…
又傻…拎左2盒甜醬…
了解我既都知我唔多好甜食
當時其實我想拎辣醬….too bad~
係公司樓下見到ankie, 大家都未訓醒咁
一返到去, 誠誠個位冇人以為佢遲到
對面個candy又辭左職
有3個同事又放假…
好空呀間房..得一半人..不詳預兆係好多野做, 要做埋佢地個d…
oh god…食食下包, winnie話有塊牛仔布要開多個1wash, 肥左
再開埋個lining縮水+tourque
就係咁, 早餐都未食完就開工…那那聲拎比亞姐
返到去, 唔知咩事
佢心情唔好, 突然勁大聲話今日d garment全部唔好開, 全部城城開, 見佢拎住城城開既件仔裙, 塊面勁黑….唉…大穫…
我硬食晒…忍忍忍…唯有remind自己今日勁小心做野, 唔好比佢話
我都即刻心情唔好, 一早搞成咁
之後我地至知誠誠突然唔返工, 未見其人已經話佢, hope that 星期一佢冇事la
即係我又再多d野做
我仲約左基, 好灰…
我一心想可以早dd走既幻想幻滅…唔駛指意早走…
之後winnie行開左, reina同我講其實冇咩野, 佢成日都係咁, 不過早d走就真係難d, thx her
之後又冇咩事, 照講笑~又話請我飲野
我而家知咩叫1.0, 希望1.0果時醒醒定定…
係咁做, 冇時停, 做到個個唉…我食完飯都即刻開工
開辦好在有winnie幫下我ja, 開完之後mark野, cut野, 車野, 收野我做晒
上上落落都幾辛苦
我都冇時間幫手執reports…
再影埋相就真係又遲d, 唯有同winnie講聲之後先影返
佢知我要走好失望咁…真係有少少sorry, 我都知佢仲有好多野做, 誠誠又唔係度…winnie佢仲假期都返, 我都知有同事要做通宵, 我地group真係比較多野做…
我唯有再幫佢去收燒布比佢出report…只係一日, 來回13/F 15/F 收野4,5次都有
到左7點半我真係要走la
so sorry, 基等左我好耐
我唔知佢發燒胃痛唔舒服, 仲等左我成個幾鐘…真係好唔好意思..
so都係廢事出, 等佢早d返home休息下

fri
我尋晚唔知食錯咩野
又痾左2次, 攪到冇咩胃口同心情出街
原來winnie去左北京exchange成個sem, 有排至見到啦
我以為only summer…唉..好失敗tim
ida又係exchange, shirley又係
janet又即將去canada讀書
突然又多左幾個朋友唔係hk
diana又要返空姐又要讀part time非人生活
各有各忙~~
多謝winnie今晚讚我好
多謝佢用心感受到
so surprised
其實講講下我想喊
冇話佢知
anyway, we are good friends!!
所有唔係hk既朋友仔要照顧自己
我會掛住你地!!

台長: mandy
人氣(104) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文