24h購物| | PChome| 登入
2004-05-28 21:19:41| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

hea

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一早8點幾比jennifer叫醒同莎莎表姐傾電話
佢話比d野我, thx~~
佢係usa, 真係好耐冇見佢啦
不過我地都有keep contact
其實我仲係朦朦朧朧
冇問到佢新婚點tim
之後又返上床訓…
起左身就同二家姐落街去老闆度食
佢冇返學, 學人走堂….幾曳~~
好好味…..呀………
仲睇埋鬧氣連場鬧一番先走人
好耐冇睇lu, 好好笑~~
點知食食下打黎話cancel facial…..
搞wor左我個planning
ankie問我同唔同埋心妹出沙田睇戲
今日天氣唔多好, 整個人都好hea
the day after tmr又未有好大興趣睇, 又唔多想行街, 前日至去完沙田..
行得多悶呀…唔想亂使錢啦…….
細佬d同學又上左黎
搞到我想睇vcd都唔得, 我借左盈盈5隻
而家睇左一隻ja
咁heahea下就過左個下晝
今晚d食送好好味, 我食左2碗飯!!

台長: mandy
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文