24h購物| | PChome| 登入
2004-02-01 01:46:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

i also dun want

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝補習前grandma叫我補完同佢去紅磡睇花圈既野
佢唔係好記得點去
其實我約左人, 好趕, 不過算啦
佢都老了, 唔忍心佢自己搵, 如果唔係唔知搵到幾時
好在yu返poly, 咁岩佢又就走, 所以就拖住grandma去搵yu la
因為我想比低唱k既coupon佢拎房先, 我遲d到
多得yu肯係門口等, 因為我唔想帶住grandma行咁遠, 又麻煩佢交比第個, 因為佢都約左人lunch
really thx~~~
原來grandma第一次黎poly, 帶佢行左一半
佢好開心, 問左我一d讀書既野, d問題好得意
又同我講左好多叫我比心機…之類既野…我呢排聽過好多次
我知道架啦, 不過講到最叻, 我唔係, 真係誇獎
不過我開心架, 原來佢睇得起我, 我係佢心裏面原來期望係咁
總之…我會努力!!
去到那邊, 個氣氛好sad
唉~~~見到d人同物件, 我腦海又諗左好多野, 每行一步都好重
人愈大, 愈有機會接觸死亡
我害怕~
望保佑所有親朋好友一切安好
之後送埋grandma上車我就join yu 一齊上去唱k la
不過始終我都係冇咩mood, 但佢地玩得好開心
先前影響左
再之後返home, 因為得兩位老人家係home ja
grandma叫我返去陪佢, 落去食完再買比爺爺
細佬話返又唔返, 原來佢又唱k去
今晚睡房得我一人
不習慣
要是獨居
我不能

台長: mandy
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文